דרעי טוען: הצעתי לאלי ישי כיסוי חובות ותפקיד, ישי: לא קונים שלטון בכסף

ישראל פריי 5 Comment on דרעי טוען: הצעתי לאלי ישי כיסוי חובות ותפקיד, ישי: לא קונים שלטון בכסף
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון שנערך אמש בערוץ 10, טען יו"ר ש"ס השר אריה דרעי כי הציע ליריבו המר אלי ישי לסיים את הסכסוך ביניהם, לעזור לו בתשלום חובותיו הכספיים שנצברו בבחירות האחרונות, ואף לקבל תפקיד במפלגה. אלי ישי בתגובה: מתקשים להאמין שמר דרעי הפך עורו.

במהלך הראיון אמר דרעי: "הצעתי לו באמת ובתמים בוא נעבוד ביחד. וישבתי עם כמה יהודים, הוא יודע מי היהודים הללו ולא אזכיר את שמותיהם, שביקשו לעשות שלום ביהדות הספרדית. הצעתי להם שנעשה אסיפה ונאסוף את כל הכסף שהוא חייב, ואתן לו אפילו תפקיד בכיר אצלי – כדי לתת לו לגיטימציה וכבוד כפי שמגיע לו".

הוא פירט את שדרש בתמורה: "אמרתי להם שדבר אחד אני מבקש, שיתיישר עם הדבר הזה, מספיק עם כל האמירות והדברים האחרים, שיודיע שהוא מקבל עליו את הדין ונגמור את הסיפור הזה, לצערי הוא לא רצה. אין לי שום שמחה לאיד מזה חלילה יש לו משפחה".

תנועת 'יחד' של אלי ישי מסרה בתגובה לדברים: "צר לנו שמר דרעי חושב ששלטון קונים בכסף. הופתענו לשמוע לראשונה כעת שאריה דרעי אשר פעל ופועל לפגוע באלי ישי ובמשפחתו, מציג את עצמו לפתע כמי שכל ימיו ולילותיו קודש לסיוע לאלי ישי.

"אנו בהחלט מברכים על שינוי הגישה אך מתקשים להאמין שמר דרעי הפך עורו ונעשה לפתע לצדיק ונקי כפיים. אם מר דרעי מעוניין לשנות דרכיו היה מכובד לו היה עושה זאת מול אלי ישי ישירות ולא דרך ספינים מיושנים וארכאיים בתקשורת".

פרשנים פוליטיים טענו השבוע כי דרעי מרבה לאחרונה להעלות בשיחות אישיות את החשש כי אלי ישי עשוי לחבור למפלגת ימין שאולי תתפלג מ"הבית היהודי", אורי אריאל כאפשרות, ויצליח לשוב לכנסת, אחת מתסריטי הבלהות עבור יו"ר ש"ס.



5 תגובות

מיין תגובות
  1. 4

    אלי ישי, אל תקנה אל הלוקשים האלה… העם איתך!

  2. 3

    די למחלו קת זה נמאס כבר!!!!!!!!!!!!כל יום להעלות את הנושה מחדש!!!!!!!!!

  3. 2

    למרות שישי תמך בהתנתקות. הוא אמר במפורש

  4. 1

    אני לא חסיד לא של אלי ישי ובטח לא של פוליטיקאי מאן דהוא אך צריך להיות אידיוט גמור בכדי להאמין לדרעי לאחר כל מה שאמר עליו מר"ן זצ"ל
    חרב פיפיות בידו ורוממות הצדיקות בגרונו.